AWANS – I CO DALEJ?

Celem wielu pracowników jest awans. Jest to oznaka docenienia dotychczasowych osiągnięć i zazwyczaj wiąże się z wyższymi zarobkami.

Często awans okazuje się jednak stresującym przeżyciem dla pracownika.

  • Jak na nowo odnaleźć się w gronie niedawnych koleżanek i kolegów, którzy dziś są moimi podwładnymi?
  • Jak powiedzieć ludziom, że coś nam się nie podoba w ich pracy?
  • Jak efektywnie delegować zadania?

Aby awans okazał się sukcesem, wymaga właściwego przygotowania i wejścia w nową rolę. W tzw. „idealnym świecie” kierownikiem zostaje osoba wcześniej przygotowywana, która już posiada pewien bazowy poziom kompetencji zarządczych. W rzeczywistości – umiejętności te trzeba rozwijać na bieżąco.  Bycie skutecznym przełożonym wymaga konkretnych postaw  i umiejętności – jak choćby odwaga kierownicza, podejmowanie decyzji, delegowanie, egzekwowanie, udzielanie informacji zwrotnej, zarządzanie pracownikami na różnych etapach rozwoju zawodowego.

Proces rozwojowy Zostałem kierownikiem! I co dalej? Pomaga nowo mianowanym liderom odnaleźć się w nowej funkcji i łączy pracę nad rozwijaniem nowym umiejętności z wyciąganiem wniosków z doświadczeń w miejscu pracy. Uczestnicy zdobywają nowe umiejętności, które od razu wykorzystują w swojej codzienności zawodowej. Dzięki zadaniom wdrożeniowym i sesjom mentoringowo – coachingowym w trakcie procesu na bieżąco dostosowujemy i korygujemy działania, co skutkuje osiągnieciem wysokiej skuteczności kierowniczej oraz właściwym zarządzeniem relacjami w zespole.

Share:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Comments are closed.

CZYTAJ DALEJ

Anna Długołęcka

Trener, konsultant, lider, menedżer Doświadczenie:Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w obszarze HR i zarządzania - zarówno w korporacjach jak i polskich prze ...

Porozmawiajmy o motywacji i zaangażowaniu

Jednodniowy warsztat rozwijający umiejętności menedżerów w zakresie stawiania właściwej diagnozy odnośnie motywacji pracowników, dostrzegania objawów spadku zaangażowania i rozpoznawania przyczyn wypalenia a także właściwego oddziaływania na motywację i zaangażowanie w zespole (8 godz)

Shopping Basket