Praca grupowa Sharepoint

Microsoft SharePoint ułatwia ludziom wspólną pracę. Korzystając z SharePoint, pracownicy mogą zakładać strony w celu wymiany informacji, zarządzać dokumentami od początku do końca i publikować sprawozdania, pomagając wszystkim podejmować lepsze decyzje. Uczestnik szkolenia nauczy się jak wykorzystać wyjątkowo wszechstronny szereg funkcji, by lepiej zarządzać i usprawniać pracę w firmie.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Udostępniają i wymieniają pliki, dokumenty biznesowe, harmonogramy
  • Tworzą witryny w oparciu o strukturę programu SharePoint
  • Potrafią dostosować witrynę do dowolnych celów
  • Korzystają z bibliotek dokumentów
  • Udostępniają pliki innym osobom
  • Edytują i zapisują pliki
  • Tworzą tablice dyskusyjne korzystając z szablonów witryn
  • Tworzą ankiety oraz analizują wyniki ankiet

Zawartość programowa:

Wstępne informacje o aplikacji Microsoft SharePoint Online

Interfejs i nawigacja

  • Elementy wstążki dla: stron, list, bibliotek.
  • Menu kontekstowe elementów
  • Nawigacja: szybkie uruchamianie, górny pasek łączy
  • Ustawienia użytkownika

Witryny

  • Tworzenie, usuwanie i ustawienia witryn
  • Motywy witryny
  • Zmiana ikony i opisu witryny

Tworzenie i edycja stron: wstawianie elementów na stronę (tekstu, tabel, obrazów, łączy), wstawianie Web Partów.

  • Dodawanie aplikacji SharePoint,
  • Podstawowe informacje o nadawaniu uprawnień

Listy – Współdzielenie informacji w intranecie

  • Tworzenie i zarządzanie listą
  • Operacje na kolumnach, widokach

– system newsów – anonsy

– kalendarz

– kontakty

– lista zadań

– tablica dyskusyjna – firmowe forum

– lista niestandardowa

Biblioteki – Współdzielenie dokumentów

  • Tworzenie i zarządzanie biblioteką
  • Operacje na kolumnach, widokach
  • Przekazywanie plików do biblioteki
  • Publikowanie dokumentów Microsoft Word, Microsoft Excel, MS PowerPoint i innych plików
  • Wersjonowanie (historia zmian
  • Wyewidencjonowywanie i zaewidencjonowywanie plików

– biblioteka dokumentów,

– biblioteka obrazów – galeria

– strony wiki

Kolumny i widoki

  • Omówienie czym jest widok i czym jest kolumna
  • Dodawanie kolumn istniejących,
  • Tworzenie widoku i zastosowanie w liście/bibliotece:

– wyświetlanie kolumn w danym widoku,

– sortowanie zawartości,

– filtrowanie elementów.

Integracja:

  • Microsoft Outlook jako aplikacja współpracująca z SharePoint Online,
  • Eksport danych do skoroszytu Microsoft Excel.

Share:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Comments are closed.

CZYTAJ DALEJ

Anna Długołęcka

Trener, konsultant, lider, menedżer Doświadczenie:Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w obszarze HR i zarządzania - zarówno w korporacjach jak i polskich prze ...

Porozmawiajmy o motywacji i zaangażowaniu

Jednodniowy warsztat rozwijający umiejętności menedżerów w zakresie stawiania właściwej diagnozy odnośnie motywacji pracowników, dostrzegania objawów spadku zaangażowania i rozpoznawania przyczyn wypalenia a także właściwego oddziaływania na motywację i zaangażowanie w zespole (8 godz)

Shopping Basket