Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Umiejętnie przygotujesz się do każdego procesu sprzedaży konsultacyjnej
- Skutecznie wykorzystasz wszystkie etapy procesu sprzedażowego
- Będziesz prowadzić efektywne rozmowy, podczas których zadasz odpowiednie pytania
- Zrozumiesz znaczenie zaufania klienta do Ciebie jako sprzedawcy i do firmy, którą reprezentujesz
- Będziesz uważnie słuchać klienta i proponować mu rozwiązania, które odpowiadają na jego indywidualne potrzeby
- Będziesz stosować zasady komunikacji z klientem odpowiednio do jego „typu”
- Nauczysz się umiejętnie zarządzać obiekcjami klientów
- Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży
- W rozmowie z klientem będziesz stosować „język korzyści”
- Będziesz finalizować proces sprzedaży dzięki korzystnemu porozumieniu obu stron
Dla kogo?
Dla sprzedawców, handlowców na każdym poziomie organizacji, a także dla account managerów i wszystkich pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem i prowadzą procesy sprzedażowe, a którzy chcą podnieść swoją efektywność w sprzedaży bezpośredniej.