Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Dowiesz się, czym się różni konflikt konstruktywny od destruktywnego
- Nauczysz się identyfikować rożne sposoby reakcji na konflikt i poznasz plusy i minusy danej reakcji
- Dostrzeżesz rolę emocji przebiegu konfliktu i nauczysz się oddzielać je od obiektywnej oceny sytuacji
- Poznasz różne przyczyny konfliktu i jego potencjalne krótko- i długoterminowe skutki
- Będziesz generować rożne alternatywy rozwiązania konfliktu
- Będziesz dokonywać wielokryterialnej oceny propozycji rozwiązania konfliktu
- Nauczysz się wykorzystywać mediacje w celu rozwiązania długotrwałych konfliktów
- Będziesz prowadzić otwartą komunikację ze wszystkimi stronami konfliktu
- Nauczysz się monitorować wdrożenie i skuteczność przyjętego rozwiązania konfliktu
- Dostrzeżesz pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej
- Otwarcie będziesz poszukiwać rozwiązań konfliktu, aktywnie słuchając wszystkich uczestników konfliktu
Dla kogo?
Dla właścicieli firm, menadżerów, liderów, pracowników – dla każdego, kto chce stworzyć zgrany zespół, doskonalić współpracę i komunikację oraz pozytywnie wpływać na jakość pracy i relacji w zespole, ale również w życiu prywatnym.