Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Będziesz rozpoznawać przyczyny i skutki potencjalnych sytuacji „konfliktowych”
- Nauczysz się umiejętnie zarządzać konfliktami
- Rozwiniesz umiejętność identyfikowania barier komunikacyjnych podczas rozmów sprzedażowych
- Będziesz zarządzać własnymi emocjami - trafnie je identyfikując i panując nad nimi
- Poznasz pojęcie mediacji i sposoby jej wykorzystania w procesie sprzedaży
- Będziesz stosować skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów - w zależności od ich przyczyn rodzaju
- Na bieżąco będziesz oceniać skuteczność zastosowanych technik - na podstawie rezultatów i reakcji rozmówcy
- Zdobędziesz umiejętność asertywnej i efektywnej komunikacji z klientem
- Skutecznie zaczniesz wykorzystywać konflikty do osiągania sukcesów sprzedażowych
- Będziesz budować trwałe relacje z klientami, nawet tymi „najtrudniejszymi”
- Budując oparte na zrozumieniu potrzeb i wyzwań klienta, będziesz postrzegany jako ekspert, który pomaga klientowi rozwiązać jego problem i rozumie jego biznes
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców, doradców klienta, menedżerów sprzedaży oraz wszystkich osób, które mają bezpośredni kontakt z klientem i chcą nauczyć się skutecznego zarządzania konfliktami, podnosząc swoje kompetencje budowania biznesu poprzez wysokiej jakości obsługę. Skierowane jest również do osób pragnących poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, aby lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach i budować trwałe, pozytywne relacje – nie tylko z klientami.