Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Będziesz stosować techniki aktywnego słuchania
- Nauczysz się zadawać trafne pytania
- Będziesz konstruować poprawne wypowiedzi, również pisemne (ortografia, gramatyka, interpunkcja)
- W swojej komunikacji wykorzystasz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej
- Będziesz wypowiadać się swobodnie, zrozumiale i logicznie
- Twoje informacje będą jasne, klarowne i zrozumiałe
- Zapanujesz nad emocjami
- Trafne zrozumiesz potrzeb rozmówcy stosując odpowiednie techniki
- Nauczysz się wykazywać empatię i postawę otwartości
- Zrozumiesz sens wypowiedzi rozmówcy, analizując ją i podsumowując, wykorzystując parafrazę
- Zadbasz o właściwe zrozumienie komunikatu zawsze dopytując, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi
- Będziesz komunikować się - ustnie i pisemnie - swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji
- W kontaktach interpersonalnych zachowasz pełen profesjonalizm
- Będziesz brać odpowiedzialność za przekazywane informacje i ich odbiór
Dla kogo?
Dla każdej osoby, która poszukuje odpowiedzi na pytanie, co jest esencją komunikacji między ludźmi, a także która chce zwiększyć swoją siłę oddziaływania na innych przy pomocy poznanych technik i narzędzi.