Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz różne źródła wyzwań komunikacyjnych
- Zidentyfikujesz narzędzia aktywnego słuchania
- Będziesz formułować swoje wypowiedzi używając pytań otwartych i zamkniętych, parafraz i podsumowań
- Trafnie określisz cel rozmowy oraz jej oczekiwane efekty
- Będziesz identyfikować emocje rozmówcy i efektywnie nimi zarządzać
- Dostosujesz sposób rozmowy do osobowości swojego rozmówcy
- Zaczniesz komunikować swoje potrzeby i interesy z zachowaniem szacunku dla odbiorcy
- Trafnie dobierzesz komunikaty do potrzeb odbiorcy
- Bez obaw sprostasz komunikacji z „trudnym” rozmówcą
Dla kogo?
Szkolenie jest doskonałym rozwiązaniem dla osób - pracowników, specjalistów, menedżerów - oraz całych zespołów, które odczuwają potrzebę poprawy, usprawnienia i doskonalenia umiejętności komunikacyjnych.