Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz różnice między grupą a zespołem
- Zapoznasz się z zasadami efektywnego budowania zespołu
- Nauczysz się efektywnie planować i stosować proces onboardingu w trakcie zatrudniania nowego pracownika
- Poznasz różnice pomiędzy mentorem a „buddą”
- Zdobędziesz różne narzędzia wspierające rozwój i samodzielność nowego pracownika
- Będziesz identyfikować dysfunkcje zespołowe i nauczysz się im zapobiegać
- Nauczysz się tworzyć atmosferę angażującą w wykonywane zadania
- Będziesz stosować komunikację opartą na zaufaniu i otwartości
- Będziesz wdrażać i rozwijać kulturę feedbacku
Dla kogo?
Szkolenie dla właścicieli firm, menadżerów, liderów, którzy chcą stworzyć zgrany zespół od podstaw lub planują dokonać zmian w swoim zespole, a także doskonalić współpracę i komunikację.