Budowanie relacji ze współpracownikami

Dwudniowe szkolenie, które umożliwi Ci zdobycie niezbędnych umiejętności do efektywnego zarządzania zespołem oraz budowania trwałych relacji w miejscu pracy opartych na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz wspólnym osiąganiu celów. Program koncentruje się na kluczowych aspektach przywództwa i komunikacji interpersonalnej, aby uczestnicy mogli pełniej wykorzystać swój potencjał jako liderzy. Dołącz do nas, aby zdobyć umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania zespołem i budowania harmonijnych relacji w miejscu pracy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zaczniesz budować silne i wartościowe relacje z pracownikami
  • Nauczysz się tworzyć przywództwo, które odpowiada oczekiwaniom współpracowników i podwładnych
  • Skoncentrujesz się na znajdowaniu i wskazywaniu wzajemnych korzyści i wartości
  • Stworzysz atmosferę pracy sprzyjającą efektywnej współpracy, gdzie każdy czuje się doceniony i zmotywowany do działania
  • Wykorzystasz zdobytą wiedzę na temat podstawowych koncepcji dotyczących potrzeb człowieka
  • Poznasz zasady tworzenia się indywidualnych hierarchii wartości
  • Dostosujesz swoje zachowania mając na względzie różnice kulturowe pracowników pochodzących z różnych krajów
  • Zbudujesz swój pozytywny wizerunek lidera
  • Przekonasz ludzi, że jesteś sprawnym i skutecznym menadżerem
  • Zidentyfikujesz potrzeby ludzi i nauczysz się je odpowiednio zaspokajać
  • Pokażesz innym, jak ważnym czynnikiem każdej relacji jest wzajemny szacunek i zaufanie
  • Poprzez swoje konsekwentne i spójne działania zdobędziesz pozycję wiarygodnego lidera docenianego przez pracowników
  • Będziesz łatwo skupiać wokół siebie ludzi poprzez inspirującą komunikację i budowanie relacji bazujące na zauważaniu i docenianiu różnic i indywidulanego wkładu każdego pracownika
  • Łatwo stworzysz długotrwałe relacje, chętnie podtrzymywane przez pracowników

Dla kogo?

Przeznaczone jest dla osób pełniących rolę lidera lub menedżera w organizacji, które chcą doskonalić swoje umiejętności interpersonalne i budować pozytywne relacje w zespole. Program adresowany jest również do profesjonalistów, którzy pragną efektywnie współpracować z różnorodnymi grupami ludzi, wspierając atmosferę zaufania, współpracy i wzajemnego szacunku w miejscu pracy.

Szczegółowy plan:

  • Co wpływa na zaangażowanie pracowników?
  • Czy wszyscy mamy takie same potrzeby?
  • Dlaczego tak trudno jest nam rozmawiać o niektórych kategoriach potrzeb w pracy?
  • Jak rozmawiać o potrzebach?
  • Czym są wartości i dlaczego są istotne w miejscu pracy?
  • Czym są wartości
  • Czym jest system wartości
  • Wpływ wartości na kontekst zawodowy
  • Praca z własną hierarchią wartości i odniesienie do potrzeb i ich relacji
  • Wartości a kultura
  • Jak zadbać o to, aby przedstawiciele innych kultur dobrze czuli się w naszej firmie?
  • Jak wartości wpływają na potrzeby i relacje?
  • Co konkretnie robi lider, który świadomie buduje relacje z podwładnymi?
  • Analiza relacji w firmie
  • Takie mamy relacje i co dalej? Praca na trzech perspektywach: jednostki, działu, firmy.
  • Jak diagnozować potrzeby pracowników?
  • Co jest istotne w procesie diagnozy potrzeb indywidualnych?
  • Jak zadbać o obiektywizm?
  • Jak unikać zachowań niepożądanych?
  • Reagowanie na niestandardowe potrzeby
  • Trening biznesowy – diagnozowanie obszarów motywacji
  • Kryzys w relacjach – przyczyny i źródła
  • Biologiczne podstawy relacji
  • Trening praktyczny budowania relacji
  • Opracowanie schematu tworzenia relacji ze współpracownikami w istniejących warunkach społeczno-kulturowych w organizacji

 

powrót do listy szkoleń
Skontaktuj się z nami
kontakt
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content