Coaching indywidualny

W 100% spersonalizowana forma wsparcia rozwoju kompetencji przywódczych bezpośrednio przekłada się na efektywność strategiczną, z której korzysta nie tylko klient procesu coachingowego, ale również zespół i organizacja, którą zarządza.

Klient realizuje swoje cele, stawia czoła wyzwaniom, identyfikuje swoje silne strony a także obszary wymagające wsparcia. Klient i coach budują silną i opartą na wzajemnym zaufaniu relację, dzięki której klient podnosi poziom samoświadomości, wspina się na wyżyny swoich możliwości, rozwija kompetencje przywódcze oraz wprowadza pożądane zmiany w swoim zachowaniu.

Kontekst coachingu indywidualnego:

  • Przygotowanie do objęcia nowej roli/ zmiany w ścieżce kariery
  • Zarządzanie stresem, zmianą, konfliktem, kryzysem
  • Podniesienie poziomu wpływu oraz efektywności
  • Wspieranie pracownika, który objął nową rolę
  • Przyśpieszenie rozwoju talentów
  • Spersonalizowany program rozwoju jako forma docenienia i zatrzymania w firmie ludzi kluczowych dla biznesu.

Korzyści wynikające z indywidualnego procesu coachingowego:

Dla klienta:

  • Szybka ścieżka rozwoju przywództwa
  • Wyższy poziom kompetencji przywódczych i strategicznego planowania
  • Większa elastyczność i zdolność do adaptacji
  • Podejmowanie trafniejszych decyzji
  • Stawienie lepszych celów i szybsze ich osiąganie
  • Umiejętność inspirowania i motywowania zespołów – w tym – rozproszonych geograficznie
  • Bardziej efektywna komunikacja
  • Lepsze relacje w miejscu pracy
  • Wyższy poziom pewności siebie

 

Dla organizacji:

  • Bardziej efektywne przywództwo i zarządzanie
  • Wyższy poziom kreatywności, decyzyjności, gotowości do przejmowania odpowiedzialności za rezultaty
  • Sprawniejsze wdrażanie zmian organizacyjnych – poprzez wspieranie zespołów i indywidualnych pracowników
  • Wyższy poziom motywacji i zaangażowania
  • Niższy współczynnik rotacji na kluczowych stanowiskach.

Struktura procesu coachingowego:

Budowanie relacji

  • Sesja zapoznawcza, podczas której Klient i coach podejmują decyzję o współpracy
  • Sesja wstępna
  • Omówienie celów
  • Poufność i zasady współpracy
  • Ustalenie celów oraz sposobu pomiaru zwrotu z inwestycji (ROI) ze sponsorem
  • Odwołanie do oceny 360 lub Analiza Indywidualna Extended DISC (profil Ja jako lider)

Sesje coachingowe (w odstępach 2-3 tygodniowych)

  • „Stop klatka” – omówienie realizacji zobowiązań do działania oraz postępów
  • Ustalenie celu na każdą sesje
  • Praca na celach
  • Ustalenie odpowiedzialności
  • Rekomendowana liczba sesji: 6-12

Między sesjami:

  • Realizacja zobowiązań do działania
  • Analiza wyników i nowych sposobów działania
  • Kontakt ze sponsorem procesu

Podsumowanie i zamknięcie procesu

  • Analiza poziomu realizacji celów
  • Odniesienie do zwrotu z inwestycji
  • Zamknięcie procesu
  • ce firmy, związane z ceną
  • Reagują na obiekcje w sposób właściwy
  • Umiejętnie przygotowują się do rozmowy na temat obiekcji

Share:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Comments are closed.

CZYTAJ DALEJ

Anna Długołęcka

Trener, konsultant, lider, menedżer Doświadczenie:Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w obszarze HR i zarządzania - zarówno w korporacjach jak i polskich prze ...

Porozmawiajmy o motywacji i zaangażowaniu

Jednodniowy warsztat rozwijający umiejętności menedżerów w zakresie stawiania właściwej diagnozy odnośnie motywacji pracowników, dostrzegania objawów spadku zaangażowania i rozpoznawania przyczyn wypalenia a także właściwego oddziaływania na motywację i zaangażowanie w zespole (8 godz)

Shopping Basket